Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępności i przybliżonym czasie jego realizacji.
Kropka zielona - produkt dostępny w bardzo dużej ilości
Kropka zółta - produkt dostępny w bardzo malej ilości
Kropka niebieska - produkt na zamówienie tj. produkt jest dostępny w hurtowni i po naszym zamówieniu mamy go w przeciągu 1-2 dni roboczych
Kropka czerwona - produkt niedostępny, aczkolwiek można telefonicznie lub mailowo zapytać się o ewentualna dostępność i czas dostawy

Czy można składać zamówienia e-mailowo, lub telefonicznie?
Zamówienia przyjmowane są poprzez sklep internetowy i prosimy klientów by tam dokonywali zakupów. Jedynie w skrajnych przypadkach możemy służyć pomocą telefoniczna lub mailowa.

Jakie są akceptowane formy płatności?
W sklepie kolegaberlin.pl za zamówiony towar można płacić: zwykłym przelewem, kartą kredytową i przelewami elektronicznym za pośrednictwem serwisu transferuj.pl. Akceptujemy również zapłatę za zamówienie przy odbiorze przesyłki do kwoty max. 1000 zł.

Jak długo trwa realizacja zamówienia, otrzymania paczki?
Czas otrzymania paczki = czas realizacji + czas dostawy
Informację o czasie realizacji zamówienia danego produktu jest podana przy każdym produkcie w oknie kolor. Okno to, informacja ta znajduje się nad przyciskiem DO KOSZYKA. Czas dostawy z kolei zależny jest od wybranej formy transportu : w przypadku Paczkomaty 24/7 jest to 3-4 dni robocze, w przypadku firmy kurierskiej DPD są to 1-2 dni robocze po wyjściu paczki z magazynu. W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Uwaga : czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. O zmianie statusu zamówienia będą Państwo informowani e-mailowo.

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?
Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskie DPD lub Paczkomaty 24/7. Informację o koszcie wysyłki można znaleźć w zakładce koszty wysyłki.

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?
Sklep kolegaberlin.pl nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki kurierskiej do odbiorcy. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego przesyłki oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej DPD.

Czy jest to możliwe uzyskanie faktury VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar dołączamy potwierdzenie zakupu a na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia i podawania danych odbiorcy należy w uwagach klienta dopisać dane, na które życzą sobie Państwo otrzymać fakturę VAT.
System sklepu automatycznie wystawia faktury i potwierdzenia do każdego zamówienia wiec nie mamy możliwości dokonywania jakichkolwiek zmian na tych dokumentach.
Nasza firma jest zarejestrowanym podatnikiem w Polsce. Wystawiamy polskie faktury VAT ze stawka 23%.

Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu, lub jego formy płatności?
Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów, lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdyż nie jest możliwym wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało do Państwa wysłane.

Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?
Aby anulować złożone już zamówienie należy zalogować się na stronie kolegaberlin.pl. Następnie w zakładce moje zamówienia należy kliknąć opcję anuluj zamówienie. Zamówienie można również anulować poprzez poinformowanie o tym fakcie Biura Obsługi Klienta

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij